Dva dny dovolené před dovolenou

Jedním ze stresů před dovolenou bývá balení kufrů, případně jejich permanentní oranizace a kontrola. Letos náhoda způsobila, že naše kufry odjely do Prahy místo v neděli už v pátek a my máme dva dni k dobru. A zasloužené.

Blog se klidně mohl jmenovat "Hustý odjezd na dovolenou", ale "Dva dny dovolené před dovolenou" je výstižnější
Je čtvrtek a my, tedy já a druhá babička, říkejme jí třeba Vrstevnice Dorka, zkráceně VD, v neděli odjíždíme na Lefkádu, ostrov v západní části Řecka.
Každé ráno vodím naši vnučku do školky a zrovínka ve čtvrtek vnučka objeví dva pupínky. Nejdeme do školky, pupínků přibývá. Nastává obvyklý koloběh, kdo může a nemůže hlídat, tentokrát vystupňovaný tím, že se máme balit na dovolenou a u VD je na návštěvě syn z Prahy. Tekutý pudr mám koupený od pondělka, potřebuji jej na jakýsi můj problém na kůži na žebrech.
V této lehce napjaté situaci se dozvídám, že kufry budeme expedovat už v pátek ráno, pojedou autem se synem VD, počkají nás v Praze a budou i s námi odvezeny na letiště někdy po půlnoci z neděle na pondělí.
V pátek ráno ovšem hlídám naši Neštovičku, jmenuje se Klára, tak dobalení není na jedničku. Kufry a příruční zavazadla odjely do Prahy a já zjišťuji, že jsem zapomněla na  kafe. Jdu ho koupit a cestou volám kamarádovi, vzájemně se informujeme o našich dovolených, zmiňuji neštovice a on mi sděluje, že starší lidé se mohou nakazit od dětí a projevuje se to pásovým oparem. Vracím se s kávou, dcera mně uklidňuje, že inkubace je 14 dní, zklidněná sedám k počítači shlížet mapy. Je pátek 19:33 hodin hodin, odjezd do Prahy je v neděli po obědě, začínají mi svrbět prsty, otvírám blog....

Zbývá mi nádherných 41 hodin bez kufr-stresů jak zabalit líp, co ještě přibalit atd. Zavazadla tedy odjela, my si pojedeme jen tak, na lehko a suprově si užíváme  ty dva dny dovolené  bez zavazadel před vlastní dovolenou. Místo žehlení halenek a sukýnek, vycpávání botiček drobnostmi a neustálým vážením kufru si kliďánko píšu blog a Klárka-Neštovička mi každou chvíli chodí ukazovat o kolik pupínků má zase víc.
Večer se zajdu podívat na Mattoni 1/2Maraton v Olomouci, kde poběží moje dcera, její manžel, vnuk Honzík, Klárku však museli pro neštovice odhlásit.

Poučení: Expedujte svoje dovolenková zavazadla nejméně 48 hodin před Vaší dovolenou, prospěje to Vám i Vašim zavazadlům.

Hotel u pláže
To jsme my dvě babičky

Malé ohlédnutí za poslední dovolenou v roce 2019 - Attika. Všechny fotografie jsou moje vlastní. Kufry jsem nestihla vyfotit.

Autor: Zdenka Wagnerová | sobota 17.6.2023 8:16 | karma článku: 7,48 | přečteno: 238x

Ve stavu beztíže - galerie SOKOL

Vydali jsme se na vernisáž fotografií Jana Jirkovského v Galerii SOKOL. Návštěvu jsme spojili s poznávání Prahy i naší historie, převážně spjaté se sokoly, jejich činností sportovní, hrdinskou a bojovou nevyjímaje..

21.1.2024 v 19:05 | Karma: 4,90 | Přečteno: 126x | Diskuse| Společnost

Kam jdou ty mašiny aneb B7 roku 2023

Vítěz B7 2023 na otázku v cíli jaké to bylo odpověděl: "Masakr". Osobně jsem se B7 účastnila podruhé jako "divák", tj. na pohyblivých stanovištích jsem morálně podporovala dceru. Takový nezapomenutelný zážitek a skvělá atmosféra.

3.9.2023 v 16:16 | Karma: 15,62 | Přečteno: 399x | Diskuse| Společnost

Hody v Náměšti na Hané

Hody z pohledu sokolů a to místních i župních. Náměšť na Hané je veskrze hanácká místo, přesněji městys, pod malebným zámkem a pod Hánáckým Mont Blankem - Velkým Kosířem. Hody tam bývají krásně hanácké.

9.6.2023 v 15:15 | Karma: 8,80 | Přečteno: 190x | Diskuse| Společnost

Blogeři, srazy a vlaky

Právě podruhé jsem se účastnila srazu blogerů, za pozvání děkuji Johnu Blackovi a stejně tak děkuji zbytku účastníků za již druhé vlídné přijetí. Moravská Třebová nás přivítala opravdu květnovým počasím, bylo veskrze přívětivo.

26.5.2023 v 12:55 | Karma: 15,89 | Přečteno: 388x | Diskuse| Fotoblogy

Špacír 2023 - 100 km za 24 hodin

Dcera se rozhodla jít na špacír, jít 100 km za 24 hodin po Valachách. Já jsem se rozhodla ujmout role servisáka s vodou a chlebem se škvarkama. Protože kdo maže ten jede.

8.5.2023 v 20:30 | Karma: 14,59 | Přečteno: 373x | Diskuse| Společnost

Neapol zasáhlo zemětřesení o síle 3,9. Ohnisko se nacházelo na svahu sopky Vesuv

27. dubna 2024  9:52

Oblast kolem sopky Vesuv nedaleko jihoitalské Neapole v sobotu ráno zasáhlo zemětřesení o síle 3,9....

Veřejnoprávní média by neměla mít zisk z reklamy, zní z Asociace komerčních televizí

27. dubna 2024  9:41

Mediální manažerka Klára Brachtlová už rok stojí v čele Asociace komerčních televizí (AKTV). Tu...

Bystroň tvrdí, že balíčky od Ruska nedostal. Stěžuje si, že se stal obětí kampaně

27. dubna 2024  9:12,  aktualizováno  9:25

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň se ohradil proti článku magazínu Der Spiegel,...

Kanada přispěje české iniciativě na dělostřeleckou munici. Přidá i na drony

27. dubna 2024  8:55

Kanada poskytne další peníze na ukrajinskou výrobu dronů a na českou iniciativu, jejímž cílem je...

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Otázka PROČ a odpověď PROTOŽE. Lze věci zjednodušovat a proč je to třeba. Protože je to přirozené, stejně jako logika, zdravý rozum, spokojený život. Spokojený život se vším všudy, včetně porozumění. S několika přáteli jsme v tomto duchu začali vydávat samizdat D-éčko, měsíčník o demokracii a založili Klub Přátel Demokracie. Odkazy jsou v SEZNAM RUBRIK.