Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jo, zajímavě hezký 🙂

0 0
možnosti
Foto

Zdenko, byl jsem tam též, jako podpora bratrance a s klukama jsem si vyšlapal na Lysou horu. Masakr. Uznání všem co to zvládli, ale i těm které B7 semela.

3 0
možnosti
Foto

Loni jsme s vnukem měli ubytování na golfu na Ostravici.

Sledovali jsme to světelné hemžení, ráno čekali na Ostravici.

Prostě jsou skvělí, všichni

1 0
možnosti
Foto

Moc gratuluji B7 nemá chybu a každému úcta, kdo ji zvládne.

2 0
možnosti
Foto

Protě.i: Obdivuhodné a gratulujo

0 0
možnosti
Foto

prostě a gratuluji, opravy mi to neudělalo

1 0
možnosti
MK

Do dneška jsem o B7 neslyšela. Shodou okolností mi moje dcera, taky takový blázen do pohybu, zrovna dnes, o tomto klání říkala. Děkuji za podrobnější informace. Kloubouk dolů nejen vítězům, ale i všem zúčastněným.

2 0
možnosti
Foto

Když jsem loni chtěla o tom něco vědět, kam že půjdu fandit a čemu, dcera mi lakonicky sdělila" Mami zadej si "B7" a dovíš se.

A děkujeme za přízeň

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Otázka PROČ a odpověď PROTOŽE. Lze věci zjednodušovat a proč je to třeba. Protože je to přirozené, stejně jako logika, zdravý rozum, spokojený život. Spokojený život se vším všudy, včetně porozumění. S několika přáteli jsme v tomto duchu začali vydávat samizdat D-éčko, měsíčník o demokracii a založili Klub Přátel Demokracie. Odkazy jsou v SEZNAM RUBRIK.